bara sånnt jag tänker

har ingen aning om vad jag ska skriva om, kände bara itne för att gå o lägga mej!!! känner dock att min kropp o psyke skulle må bra av sömn , träning , bra mat o rutiner av alla dess slag... men va fasen... Det kända uttrycket man lever ju bara en gång ( går att tolkas på olika sätt)


 alternativ 1:
 Eftersom man bara får ett liv så ska man ta hand om det o leva så sunt som möjligt, äta bra o på bra tider, träna o hålla kroppen i trimm, sova minst 8 timmar, minska alkoholintaget med ca 100% o helt ha en stadig pojkvän för regelbunden njutning, samt ett fast o bra jobb så man slipper oroa sej för det ekonomiska!

image107

Alternativ 2:
 
Leva livet som om det var din sista dag, ta vara på det goda, äta chips till frukost, vara uppe sent på kvällarna o umgås med löst folk, helgerna ska man konsumera alkohol o med det träffa mer folk o nå tillstånd och nivåer man aldrig upplevt!!! Träna hinns inte med, kanske den där promenaden till förfesten, någon säger häng med till Vietnamn o hugg regnskog för 10 spänn i timmen, -visst!!!! o pojkvän är itne att tala om , det är bara en förbindelse till nått som håller en tillbaka från det liv man valt att leva...

image108

image106

ja.. det va bara nått som fingrarna lär klottra ner under några minuter, känner att jag måste få ur mej så mycket, man jag vet itne vad... imorn ska jag iaf på teater med familjen, sen på lördag blir det jobb o sen kanske middag o vin... gött.. ni kanske undrar vilket alternativ jag skulle välja.. säger jag som SÅ, att skulle jag valt ettan skulle jag aldrig träffat alla de underbara människor jag känner idag, o jag skulle ha mycktet mindre att prata om, o tusen olika känslor jag aldrig skulle fått uppleva... som livet är nu skulle jag helst uppskatta Alternativ 2.. kommer säkert att komma fler alternativ i livet...

hels vll jag bara känna skogens mark snabbt rullande under mina fötter, känna andetagen som bränner i halsen, känna blodet pumpa för att kroppen ska fortsätta.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0