detox........

då till dagen rubrik!!!!!!!!!! Kom på mej själv i söndags av att må så jävla dåligt.. dels va det för att jag va bakis, men sen mådde jag så jävla dåligt i bådra kropp o psyke... o måndagen va inte bättre.. så då bestämmde jag mej... jag ska ha en detoxvecka... va fan har flickan fått för sej nu undrar alla ni??? Jo detoxvecka (veckor) innebär för mej följande------>
1- ska försöka sluta med allt socker jag äter, mår faktistk så jävla dåligt o blir trött om ja inte får socker, kan lugnt hellre äta en godis till frukost än en macka, o det e inte bra.. har märkt att jag blir trött utan det.. så nu ska jag försöka ändra på det!!
2- Gå o lägga mej innan klockan 00.00 varje dag (undantag helg) ser att jag redan har misslyckats.. men men
3- träna och rör på mej mer.. ska ut o gå på lunchen , o ut o springa några gånger i veckan!!
4- ta hand om kroppen o försöka äta bättre o ta vitaminer...
5-ska försöka att simma lite mer o BASTA för att få ur all skit ur kroppen
6- dricka mer te och dricka mer överhuvudtaget..
7- njuta i bemärkelsen NJUTA, det kan va ta ett bad, titta på ett bra program, bli masserad, ja sånnt man njuter av!!!
Jag vi får väl se hur bra det går... men nått måste iaf göras. haha... nu ska jag sova, jag ligger 10 min efter med sovandet nu.. hmmm...

image115



Kommentarer
Postat av: höna

du kan få lite massage på fredag om du är snäll :)

2008-01-30 @ 23:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0