Egypten

jaha.. nu sitter jag på arlanda o väntar på flyget som ska ta mej o mamma till egypten o Hurgada... fylget va lite försenat, 1 1/2 timme det ska gå 17.30 istället.. men men, det finnsa saker att göra här ändå, mamma har köpt en parfym, jag funderar på att köpa DK/NY den gröna=) Jag köpte iaf en bacardi apple och en sån barn box med godis.. ha.. får se vart vi hamnar på för hotell sen, vi tog en ospecad resa!!! Ska bli skönt att komma bort lite o få lite sol!!! Hoppas att det är någon som komemr att sakna mej??=/ jaha händer annars då? jag hoppas på att komam underfun med lite vad jag vill nu den snaraste framtiden av mitt liv, vart ajg vill resa eller vad jag vill göra?? tänkte att det skulle bli mitt stora mål på semestern!!

Lägenheten??? hur går det med den? Jo jag måste säga att jag trivs ändå, tycker att det fortfarande är ensamt att sova där o va där på kvällarna, men bara man sysselsätter sej för det mesta så går det!!!..

måste säga att det finns så himla mycket konstigt folk här..!!! när man sitter på en flygplats såhär så kan man ju titta på så mycket folk... tjocka smala, fula snygga, bögar, gamla, jag nått för alla smaker? o sen är det så kul att veta att alla ska till olika ställen med!!! föresten en kul grej!!! jag krockade på parfymavdelningen med Sonja Aldén som sjunger ni vet? hon pratade i telefon o det visade sej att hon med ska till egypten o hurgada.. det va lite coolt... inte för att jag tycker hon är cool, men det är många andra som tycker, hon hade även skaffat sej en personlig tränare sa hon... hahah... ajja nu ska jag gå o hålla mamma sällskap i baren=D

hade det bra så ses vi om en vecka... PUSS             !     !     !

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej tjejen !!.. Hann ju inte säga hej då ens en gång...
=(=(.. Det stör mig än.. Jag fattade inte vilken dag ni skulle åka !..
Men en sak e säkert.. JAG kommer minsann sakna dig..
=).. Hoppas att din resa är/har varit underbar.. Och att du kommit fram till vad du vill göra med ditt liv =).. Sen blir det en lååång promenad för att prata om vad som har hänt under resans gång ! Puss och kram Malin !

2008-01-07 @ 22:02:37
Postat av: anus

jag saknar dig faktiskt lite :)

2008-01-12 @ 13:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0