god morgon, eller inte!!!!

Inatt har jag ändå sovit rätt mycket.. gick o la mej exakt 00.13 somnade väl efter det också... det är rätt tidigt ändå för att vara mej!!! O ändå så vaknar jag o är helt förstörd!!! Vad är dettta?? Gårdagen såg ut som den att : Jag gick mina timmar på Inter Sports golv , för att sedan åka hem byta om o dra hem till Grusgatan för mamma fyllt år, där va grannarna m.m... fick lite tårta, sen gick ja hem till lägenheten, då kom Malin o vi spelade lite guitarr tilslammans o pärlade 2 pärlplattor var!!! Snackade lite skit om allt o ingenting!!! Nu sitter jag här o ska gå till Golvet igen snart!!! Känner på mej att det kommer en sånn down period snart... Det verkar som om alla är i en sånn nu!!! Shit... va är botemedlet för det??? Låt mej se, mitt recept är: Ut o springa ( det frigör det goda endorfinet eller va det heter), sola ( det gör en pigg o snygg), Umgänge ( dvs vänner för min del eftersom jag inte har någon intim för tillfället), musik o alkohol ( det är livets drog?) någon planerad tillställning ( i helgen hos Emma i Lkpg, tillställningar gör en glad o taggad)
Så Nu vet ni vad jag kommer att ha för mej de närmsta dagarna o veckorna!!!!!!!!!!!!!

O föresten så saknar jag Max den grisen!!! O hela gänget!!!!


image111

MVH /Fuck Off

Kommentarer
Postat av: Bryggare Per

Hej
Jag väljer att säga godmorgon, du verkar ju ha veckan planerad, så tänk possitivt då kanske du mildrar din downperiod
ha en trevlig dag
/ Bryggare Per

2008-01-22 @ 10:01:37
URL: http://per231.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0