good night 3 days....

Tror att jag har skrivigt en text tre gånger o sen suddat ut den!!!! Så nu orkar ja inte bry mej... skit samma.. allt behöver inte va perfekt..tack föresten bryggare per , för omtanken?. jaha.. va händer??? jo helgen ?? den förflöt faktiskt jätte fort, norgemannen arwid va hemma i helgne o hade fyllt år, har lovat att han ska få en present nästa gång han kommer hem... om han inte blir uppäten av en Isbjörn i Oslo , har hört att det finns sånna där??=/... vi lagade mat hemma hos mej ett gäng, sen körde vi ölspel o jag o robin vart fulla som vanligt=P nä då.. men det va faktiskt jätte tervligt!!!  Söndag? hmmm ja va väl lite bakis, åt söndagsmiddag, va ute o sprang!! Va hemma i huset lite... måndags va malin hemma hos mej o vi pärlade pärlplattor och spelade guitar, tisdag kom mickan o malin förbi o åt lite pizza o snackade skit, sen drog jag till annna o tittade på tv, fick en inflyttningspresent av annas mamma o pappa=) det va gulligt av dom!!!! Idag onsdag va ja o bättrade på brännan, gick även upp extra tidigt för att gå till kvarnen o handla lite mat o tvättmedel... sen gick jag till mariana ( grannarna) sen hem till huset o tittade på tv med alex drog till konsum o hande lite... drog en lång dusch, o nu sitter jag här.... Imorn är jag ledig, ska åka till mormor i tranås o äta o umgås lite, sen kanske det blir att gå lite på stan, o sen kanske ett besök hos rasmus, på kvällen vet ja inte..... åhhh...längtar bara till helgen .....


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var nog bara ett ljug, de finns inga isbjørnar i oslo.

2008-01-24 @ 17:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0