ny vecka

jaha, helgen va slut innan den ens hann att börja tycker jag!!!=( är inte alls pepp på att jobba en hel vecka nu asså!!! jaha, hur så helgen ut då?
Fredag: Jag mötte upp ANNA ELIN på ICA för att handla mat efter jobbet, vi plockade ihop lite smått o gott o sen gick vi hem o gjorde oss fina för varann.. kom till elin o vi satt lääänge o åt o drack vin o tittade på let´s dance!! Riktigt trevlig.. elin va tydligen ( för en gångs skull) sugen på att dricka, så vi öppnade en till flaska.. malin o mickan kom sen, malin drack lite bärs.. sen vart det bara "trion" kvar, ja elin o malin.... vi dunkade på musik o dansade loss.. skulle jobba dagen efter så ja gick hem vid 1 kanske.. väl hemma vart jag kallas full av allt vin o ringde runt till allt o alla, vart lite pinsamma sms.. men men, sen drog ja fram gitarren o sjöng i en halvtimme i min ensamhet ( vill verkligen itne veta hur det lät!!!) men trevligt hade jag... dagen efter va SEG
Lördag: över levde jobbet, duschade, alex o ja va här hemma, blandade en drink till stackars lilla alex o han fick va smakråd till kvällens klädsel, malin kom o vi stog i min hall konsktigt nog o drack turkisk peppar... haha.. det va kul o otippat, vidare in till LKPG o Emma, lina o maria, vi åt taco o sen förfestade vi.. trevligt värre!! sen drog vi till en Motor klubb, vaa där i 20 min typ, det va nice men klockan va mycket ( det va billig öl ).. på vägen skulle malin o jag (låna en cykel) tänkte vi.. då kommer hela GÄnget TURK ut o börjar herja. malin o jag försöker gå lite snabbt därifrån yra som vi är.. malin va rädd att dom skulle slå ner oss för dom följde efter ett tag, jag ramlar i vilket fall o skrapar upp knät..=/ men men.. skadad hjälte? til PLATENS kom vi iaf.. väl där va det svin kul... tappade bort malin o gurra o larsson långa studer, men ja hittade snabbt nya poalre.. hängde mycket me jesper från motala som tydligen ägde Brygget i motala.. nice, får man dra dit snart!!! ajja. har bjöd på red bull vodka hej vilt o ajg vart rätt full.. syns på mingelbilderna jag fasnade på.. ..

nu orkar ja inte skriva mer... är iaf sjukt sliten... men men, det förtjänar jag...!!

Gustav , Matilda,  johan, malin på platens..Alla är kallas fulla=)

image113

Jag kom tydligen även med på en till töntig bild...åhhhh

image114
vilket påminner mej... jag är kan faktiskt se rätt bra ut på kort ibland..=) jag ser iaf brun ut=D ska förövrigt färga håret brunt igen.. va tycker NI????

Kommentarer
Postat av: Anonym

i helvete heller, du ska vara blond kvinna

2008-01-29 @ 01:20:01
Postat av: Anonym

Mmmm JUST DET!! Blond Blond Blond, INGET brun här inte...

2008-01-29 @ 17:14:19
Postat av: y

svart! så klart ;D

2008-01-30 @ 08:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0