nytt fran egypten

jaha, da sitter man har, flyget va 12 timamr forsenat!!! fy fasen sager jag, men vi fick komma in pa ett nytt hotel som ar ratt lyxigt.. med mat o grejer, sa det blir la o ta igen sej har!! kommer bli fett jobbigt att jobba pa mandag, men men, smallar man far ta... vad ska man saga om resan da?? tanken va ju att det skulle bli en Rehab resa.. men det har blivigt raka motsattsen tror jag.. forsta natten traffade vi 3 svenska killar fran sthlm.. stoffe 20, robin o peter 22.. skit skona, sa vi tog ett par glas o rokte vattenpipa, sen har vi hangt typ hela resan, jag ahr inte gatt o lagt mej innan 3 nagon natt, o kommit hem klockan halv 6 tva kvallar, o sen ahr jag inte sovigt mer an till 10 pa mornarna for att jag ar maste fa en branna.. hahahavi har blivigt som en liten familj kan man saga, igar va vi pa ett stort beach party, ministry of sound.. as skont stalle, kom inte darifran forns 5 tror jag..men det va vart att va lite sliten.. det har blivigt manga kvallar med olspelet o vattenpipa..  har foresten kopt en vattenpipa med.. sa nu brudar blir det att komma over till mej pa egyptisk afton, vad sager ni om det?? :o)vadret har vart okej, men det blaser sa javla mycket!!! o en dag va det molnigt!!! men men, jag ar inte blekare an nar ja kom hit iaf...
borjar faktiskt sakna alla darhemma lite.. o vissa andra med... men ja komemr val snart hem forhoppningsvis..

hur har det da gatt med mina tankar om framtiden.. traffade ett ungt par som studerade i lkpg nu har pa resan, dar fick jag massa ideer o jag kom pa natt jag aldrig tankt pa forut, men ja far forklara det sen..!!!har aven insett att jag levt livet for mesigt, inte tagit vara pa tillfallen som jag erbjudigts.. manniskor jag missat att traffa!! man ska leva varje dag som den vore den sista lite mer.. ajjaj..

nu ska jag ga tillbaka till var lilla stuga o duscha o sova lite... vem va det som va anus foresten som bara saknade mej lite?? :o)
take care.. ses i sverige... sorry till alla er som jag glomde att saga att jag skulle aka hit, det va sa himla stressigt med allt innan jag akte sa jag ahnn inte tanka kanns det som.. jag kompenserar det nar ja kommer hem.. puss pa er ALLA

Kommentarer
Postat av: anus.

fattade du inte vem det var? matild-anus.. Does it ring a bell? puss på magen o nyp i rumpan :)

2008-01-12 @ 23:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0