Only In my Mind....

Fick sagt till mej att det där jag skrev om alternativ 1 och 2, inte alls behöver vara så svart o vitt?? Det finns ju fler alternativ än bara två? Det behöver inte alltid vara Vitt eller svart Matilda!! Det kan vara rött eller grönt också!!!!! Men jag antar att det är så jag tänker!!! Antingen ska jag göra Så eller så gör jag tvärt om!!! Jag ska jämt vara så himla antingen eller, o jag blir så jävla trött på mej själv ibalnd.. o just nu är jag jävligt trött på mejsjälv!!!!
jag är övertygad att den största kampen jag har att utkämpa är mot mej själv o inte mot någon annan just nu.. det ända som kan hindra mej är just mejsjälv, o jag tror faktiskt ibland att jag är mer än en person? att det finns liksom två matilda? frågan är ju bara vem jag är, eller vem ajg vill vara, hur jag vill vara.. nä.. jag tänker just förmycket!!! Jag vill va som DU, leva dagen som den kommer, lära mej uppskatta tystnaden o uppskatta allt som det är o inte se allt som det inte ÄR.......


I will find you again!!!!!!!!!!! And when I do, Nothing Is going to stop me... I know I´m strong, I have done this to myself And I will get myself out Of it! Stronger than before!!! Trust Me!!! The batt

image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0