onsdag...

Kan ju börja med att säga grattis Duong som fyller 30 år idag!!!! haha...
har gått o mobbat honom i veckor nu iför denna dag o hans 30 års kris!!!! Den kommer Duong , Jag LOvar!!!!!!!!!! ; o) fick tårta av honom på jobbet idag, jätte god så jag kunde inte motstå!!! det förstörde lite i min Detox plan nu framöver, men What the fuck.. jag gjorde det för Duong skulll=P har köpt en sånn flaska med detox som man ska dricka varje dag för att driva ut gifter, se om det har någon verkan..!!!

Förövrigt så har dagen vart seg!!! Kom typ hem, städade lite, drog en spontan-film med gustav o snacka lite skit , det va kul... mötte även " TOFFEL ELIN" på konsum me hennes man... imorn ska ja o malin ha en aktivitets dag!!! Ut o motionera, trodde föresten att ja skulle va ledig imorn till 100% men ja hade tittat fel.. fan, ja va inställd på det o hade beställt klipp tid!!! mEn men, får klippa o färga på lunchen!!!
O efter alls tjat om att ja inte ska bli brunet så har jag kommit fram till att jag ska färga lite blondare o bara för att göra nått som är lite roligare så tänkte ja dra en svart slinga i luggen?? va säger ni, då blir alla nöjda.. även Y ??

Typ såhär hade jag tänkt mej?=D vad tror ni?? haha, tror det kan bli Coolt!!

image116

Kent- Utan dina andetag

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
om du inte ser på
och genomskinlig grå
vad vore jag
utan dina andetag

Vad vore Jag utan
Dina Andetag

Jag tänker på Dej... yyyy...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0