vardagen

Vardagen
vardagen kommer smygande inpå mej känner jag, kroppen är nog mer sliten nu än när jag åkte iväg, men jag hade ändå jävligt kul!!!! o det va värt det!!! lite solbränd har jag faktiskt blivigt!!känns skönt att komma tillbaka till jobbet ändå, ha nått att göra, lite jobbigt att komma in i allt igen kanske..malin jag o elin va o fikade på gusto, sen skulle elin hem o toffla o jag o malin drog vidare för att snacka ännu mer skit på mc´d.. o nu sitte rjag här, har iinte vart hemma alls mycket.. SKÖNT.. känner mej bara ensam... skulle igentligen ut o gå eller nått, men lite sömn måst jag ändå ha.. har itne sovit på en vecka...fan, duscha o damsuga måste jag med... åhhh.. vardags tråkiga bekymmer... måste ta tag o börja träna med.. malin va sugen.. känner att jag är i behov av lite endorfiner i kroppen så jag överlever vinterdeppresionen....

hittade två kort från nyår 2007 ( förra året) o från detta år (2008) titta skillnaden... måste ändå säga att det är till den bättre , eller vad säger ni? frisyren är väl det som syns mest? men jag tycker ändå att det känns eller syns att jag mår bättre på nått sätt...!!??!! för ett år sen va allt så konstigt, inte ro i livet, jobbigt hemma, relationen va strulig , ja allt va allmänt jobbigt tror jag... o det kansek synd också... allt går itne att dölja ibland.. ajja.. nu är det slut analyserat... ska sattsa på att gå ut o springa imorn innan jobbet kanske? kan duong göra det så kan jag!!! ha.. sov gott....



Nyår 2008
image103


skillnad????

Nyår 2007
image104


som ni vet gillar jag dolda texter o budskap, ibland väldigt långsökte så ag knappt fattar själv, o ibland självklara, jag skulle aldrig hänga ut namn eller bilder , som vissa kanske gör, men vill ändå förmedla vad ja känner,utan att någon kanske förstår eller tar illa upp... men men, det e ju till för mej.....en text ur låten mattis & maia AV Maia Hirasawa

He closed His eyes as he fell
all things he didn´t write but wanted to tell
he listened to her songs
and sometimes behind his heart knew it would come
straight back again
though this isn´t the end
And Maybe
(her name) and ( his name) go travelling again..............


Kommentarer
Postat av: Callis

du liknar lite viktoria beckaham 08 :)

2008-01-15 @ 19:42:27
URL: http://calleisyourfriend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0