En helt vanlig söndag

Min bror och jag bestämmde oss för att flyta med svartån från hembygdsgården till Knutsbro i vår lilla gula gummibåt...
Så vi packade ner en cola lite mackor och handuk o gav oss iväg.. jag trodde att det skulle ta 2 timmar, men det tog 5 timmar, det va mer o paddla än vad jag trodde...
det va rofyllt fkatiskt.. vi såg massa fina hus med sjötomter, hästar , kor, lamm , fiskar... det regnade på oss, och solen brännde också.... jag o alex kände oss lite unika faktiskt...inte många ungdomar nu för tiden som är så mycket ute i naturen tänkte vi... det va iaf skönt att komma ut på äventyr... nästa gång ska vi flyta från boxholm till mjölby bestämmde vi!!

Svartån är FIN

Tvp så såg vår båt ut... (den höll)


Nu till nästa äventyr... jag o Björn ska på den Nya Narnia filmen....
ska bli mysigt att krypa ner i en bio stol efter en dag som denna....

P.S
jag är sådär lycklig inne i kroppen nu när jag blundar o tänker efter=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0