födelsedag..

Det känns verkligen mindre och mindre som man fyller år från år till år....
men jag har fått massa fina grattis sms och grattis samtal....
fick presenter från familjen och malin o elin idag=) sen vart det 2 cider på Chinesen.....
va rätt trött så jag drog mig hemmåt rätt tidigt... kom på att mitt telia kort går ut imorn och ringde ett välbehövligt samtal..


men DU... tänk om livet hela tiden vore en dans på rosor, då skulle det inte finnas tulpaner ... lilla Y
detta är bara en stor jävla tulpan som jag vill ska vissna snart=)


imorn är jag ledig med.... ska bli skönt , men ändå inte, vill bara sysselsätta mig hela tiden känner jag..
ska lämna nycklarna till lägenheten imorn ... SKÖNT VÄRRE
sen vill jag flytta till norge NU och jag vill ha semester NU..

fast det är min födelsedag så sitter jag här och känner att jag är fet ful och misslyckad och inte omtyckt av någon..
men det vet jag inners inne att jag är.. så FÖRLÅT....
jag behöver nog bara ryckas upp lite.. få träffa y och ha Kul....

sov gott nu............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0