förhållande

Fundering.... Så Sex and the City filmen... Carrie vart dumpad bara sådär, efter att hon vart med Mr Big i 10 år typ...
Tänk om det kan hända mig.. skulle jag verkligen klara av det???

Kom då o tänka på det viktigaste förhållandet man kan ha, Nämligen det man har med sig själv! ! !
Jag har vart ihop med mig själv nu i snart 21 år.. Det är en "HAt-kärlek kan man säga...
Man måste vårda sitt förhållande med sig själv.. och inte bara GÅ UPP i ett förhållande med någon annan..
Man ska njuta av sånna saker bara MAN SJÄLV kan njuta av... kanske sitta i skogen själv i 2 timmar..
gå ut med tjejerna 2 gånger i veckan... träna, åka på restresor... ta hand om sig själv.. och inte glömma bort att ta hand om sig och sina EGNA BEHOV...

det va bara något jag fick i huvet och va tvungen att skriva ner...

pussssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0