hat-kärlek

None

Håret vart tvunget att bli lite mörkare, det har blekts...
Idag fick jag ett infall och gick in o beställde en ansikts behandling för 700:-
det va en som skulle "slipa" ansiktet och sen skulle jag få behandling med blått ljus på köpet??
Det lät iaf jätte bra, skulle ta bort lite ärr och sånnt, typ minska "orenheter"...
Lite vardagslyx tänkte jag.. har man pengar så tycker jag man ska använda dom...
inte bara ligga o spara o vänta på bättre tider... VI LEVER HÄR OCH NU ! ! !


Jag stötte på lite texter och minnen från förr...
Texter och bilder som påminde mig om hur dåligt jag mått, hur sviken jag har kännt mig..
jag kom på alla de mil jag sprungit av ilska av hat av svek....
alla tårar jag fällt till ingen nytta...
mitt tomma rum i magen som inte kunde fyllas av nått...
fy fan tänkte jag... hur kunde jag låta mig utsättas för sånnt???
jag tänker bygga upp nått starkare nu tänkte jag... kom även på vad jag gjorde för fel kanske??
Jag vågade inte älska någon.. och kunde inte bli älskad på det sättet jag ville??
jag vågade aldrig ge mig till någon.. jag stod a
lltid 2 meter bort... jag vågade inte erkänna mina känslor för dig eller för andra...
alla lär sig... man som kvinna.. jag vet att man inte sla blicka bakåt!!!
Men ibland är det nödvändigt att se tillbaka på sina misstag o inse att man har ändrat sig..
att man har lärt sig något????



Happy fredag ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0