Hudslipning

JahA.. Lediga dagen!!! På morgonen satte jag mej och pysslade lite, satte in korten från Arvika i mitt lilla album!!
Sen skulle jag på ansiktsbehanlning som jag kände att jag ville unna mig!!!!
Detta va en hudslipning med blå-ljusbehandling!! Fråga mej inte va det är!! Vet bara att det skulle ta bort lite ärr i huden och slipa bort döda hudceller samt återfukta huden!!! Resultatet såg man faktiskt direkt!! Kanske inte syns för andra så bra, men jag märkte stor skillnad!!! Känner mig mycket bättre i huden också, så nu gäller det att efterhålla det här o sluta PILLA..

Direkt när ja typ la mig under lampan så sa hon direkt- Stressar du mycket eller?? hmmmm ... vadå då? sa jag!!
Nä jag ser på huden att du verkar lite stressad... Mjo jag stressar väl lite VÄL mycket, tänkte jag efter då!!! Oroar mig för massa saker, måste jämt va i rörelse typ, alltid ha nått att göra. O sen har jag svårt för att slappna av själv med!!!

Så idag slår jag tag i saken och ska njuta lite tänkte jag.. har bara lite måste o det är att va med malin, hämta bilen på BT, rensa alla kläder från flytten, o gå ut med hundarna... kanske låter mycket, men ändå har ja strukit 5 saker från listan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0