nu....jävlar

STARKA BILD-BEVIS ! ! !

Höjdpunkterna under festivalen va ändå
SMK
Hellacopters
Kent
Robyn
Överaskande bra va : SIRQUS ALFON



malin o jag fasnade på bild... As varmt klockan 9 på kvällen...
Rätt på lyset va vi med, eftersom ja kom på igår att : visst fan vi vart ju fotade..



Hellacopters, sjukt bra... stod as nära, kunde typ se upp i strängens skrev=)



jag vart även kär i Kent och Jocke berg..
As maffig ljusshow... Jätte bra låtval..



Robyn missa vi halva konserten pga för rolig förfest...
Men hon sjöng jätte bra live, och va AS SNYGG på scen..!!



SMK... Malin stog längst fram o njöt helt fri, medans jag stog i kaoset en rad bakom o kastades runt som en vante..
Fick iaf höra min älsklingslåt, Kasta Sten... Som va heta ! !



Sirqus Alfon....
vart dit lurad av våra grannar, tappa bort tjejerna så vi stog o röjde till tre killar i rosa lack tights...
De körde covers på deras eget vis... så HIMLA bra... mellansnacket va as kul eftersom de bröt på spanska...
Sorry tideline, ja har fått nya IDOLER... Typ arvikas favvo...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0