Nytt liv- renare liv

(Typ så mörkt är mitt hår nu)


Satt just o läste massa överklass tjejers blogg...
Såg ändå hur fräscha o pigga alla såg ut...
Kom då ihåg va hudterapeften sa till mig idag.. SKÖNHET KOMMER INNIFRÅN ! !

Kom underfunn med att det stämmer nog helt... Så nu har jag bestämmt mig för att bry mig om mitt utseende lite mer(även naglar hår hud) Vilket har legat imot min natur förut!!!,

  • Jag satte mig nyss o unnade mig jordgubbar ( måste lära mig äta mer frukt, jag hatar det!!!)
  • Jag har köpt vegitarian tabletter ( så jag får i mig alla ämnen )
  • Jag har köpt nagelbands salva ( mina nagelband o naglar e as fula)
  • Köpte även ett naglack för 150 SPÄNN på KICKS (onödigt men sant plus att det va rosa såg jag sen, men nu ahr jag köpt det o det skulle va jätte bra, tror jag)
  • Köpte mig en dyr burk med hårinpackning också
  • Färgade nyss ögonbrynen o nopprade
  • O nu ska jag ta mig en promenad, kan det bli bättre???



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0