sorry

förlåt för mitt impulsiva "sur-fitte" inlägg igår... något va påväg att brista, och det gjorde, så in i h*lvete...

Och idag känns det som att jag är på nytt född... tack pappa för att du tar dig tid och är så smart!!!!!!!!!!

idag är jag ledig, tänkte skaffa mig årets första bränna.. ICKE.. moln överallt bara för det!!!
men skit samma.. ska göra nått kul av dagen ändå=)




hej hej.........




idag ska vi kanske hälsa på grannarna som ligger ute i vätterviken i husvagn=)
emrik som sa att han kommer att sakna mig när ja åker till Norge
- Vem ska då pärla pärlplattor och rita med mig? jag tror inte dom i Norge håller på med sånnt. Sa han
=) vem vet????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0