stress stress

kom hem från OSlo 14.00 har fixat allt som ska med till arvika, det va mycket mer än jag hade tänkt mej!!!
så nu sitter jag och bränner sista cd skivan vi ska ha med oss....
sen ska jag bara hem o packa, och TA HAND OM MIG SJÄLV.....
vi har fixat tält liggunderlag, alkohol, mat, tvättat, köpt engångs cameror, bränd cd, beställt biljetter.... ( malins bil gick nämligen sönder) så vi fick Panik beställa biljeetter till TÅG...

vill bara ligga ner o dö.... skulle va skönt att va utvilad innan en festival...=)
ska sova hemma oss mamma o pappa ikväll tänkte jag....

Oslo föresten, arbetsintervjun gick bra... jätte bra... de skulle höra av sig, man får hoppas på det bästa..
Helgen va fin o vi va uppe i norsk natur, åt, trivdes.... vill flytta dit nu ! ! !
Saknar min lilla Norge man med, det är tråkit att va ensam, det hade inte gått många veckor till innan man blivigt galen=)
jag vill ha någon att pyssla om och jag tycker det är så mysigt att någon tycker om lilla mig=)

♥ y y y y y y.............. I miss you


NU är det TAGGGGGNING På HÖG nivå INFÖR ARVIKA 2008...
12.12 bär det av.........
NICE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0