tankar

Jag tvivlar på migsjälv...
Jag är livrädd för att det ska leva livrädd för att det ska dö ! ! !
Jag är en stor jävla skit.. fan

jag tänker inte längre än min näsa räcker, ändå är min näsa stor...

jag kan lite gärna försvinna, lida......... jag trodde att det bara kunde bli bättre, men det vart sämre..

Tack malin för alla ord!!!

och jag erkänner, jag mår inte bra! Något saknas mig!!!

jag skäms , jag har gjort en person så grymt ledsen och besviken! snälla förstå att jag ändå har ändrat mig, jag har lärt mig att lita på människor. Jag har lärt mig att synas med dig, jag har lärt mig att uppskatta... SNälla förlåt mig!
Jag har gjort många människor besvikna på mig, jag vill bara att alla ska va stolta över mig... yy-

jag ser upp till dig, du är smart, du kan så mycket saker inte jag kan... du hjälper mig, du pratar mig tillrätta... vad gör jag??? inget..... ibland känner jag att jag inte är värld det!!!! jag sak inte tänka så mycket... jag kanske ska lyssna mer på kroppen... jag vet när den mår bra!!!!


Snälla låt mig få sova inatt...........för jag orkar inte mer snart!!!


o snart fyller jag år med.... jag har alltid sett fram imot det...
nu vill jag inte... jag vill försvinna iväg... bort bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0