tisdag

Jag känner mig fortfarande trött och sliten måste jag erkänna... Festival tar på krafterna!!

Känner att det är något som ligger och gräver i kroppen på mig.. Flytt till Oslo snart och lägenheten ska jag snart flytta ut..
yyyy... Känner bara att allt är så osäkert...
Men what the fuck, det mesta brukar ju lösa sig.. Eller hur?

P-Stav
Satte in en p-stav i armen för någon månad sen...
Fick typ alla de "biverkningar" man kan få..
Mina bröst har växt och gör ont,
jag har fått Finnar jag inte brukar få.. (tack gode gud för att dom typ är borta)
Staven är fortfarande lite Öm..
Men den håller i 3-4 år så det får la va värt det!!!!




Sen saknar jag arwid med...
Han är i Turkiet med sin familj...
Jag vill med vara i solen ! ! !
Imorn ska jag hänga lite Med Emma i Lkpg och snacka av mig lite..
det är vi bra på!!!

Känner mig bara så svag och liten just nu..
som en liten fågel som inte har någon vinge att ligga under??=(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0