vad har jag gjort idag???

Har fått blogg noja? men det verkar va folk som vill läsa ändå... Känner bara att jag behöver sysselsätta mig med nått o skriva av mig... Förut skrev jag massa i min dagbok, detta har väl kanske ersatt den , tuvärr!!!

Idag har jag jobbat i denna ohyggliga värme, sen packade jag det sista i lägenheten, nu är det bara städa kvar, men det hjälper min snälla mamma till med!!! Sen skulle jag och Björn åka o bada, men när vi kom till skogssjön började det As regna och ÅSKA... Så vi satt i bilen ett tag o snackade istället... det v skönt, han har vart på Kryssning, jag vart med sugen känner jag!! det får bli en kryssning med någon blivande pojkvänn någon gång i livet känner jag=)

Jag mår iaf bättre idag känner jag!!! Fick ett sms av Anna förut där jag vart inbjuden till en vin kväll med tilltugg och allsång imorn..... JAAAAAAA skrek jag rätt ut!! Precis vad jag behöver!! Så jag ska glatt trippa in till systemet och köpa mig en vinare!!

Alla är ju inte perfekta, trotts att jag gjort fel!!
DET KUNDE VART VÄRRE TÄNKTE JAG IDAG...
Tänk om jag hade en dödlig sjukdom, eller att Kissen dog, eller att arvid dog..
Så jag är glad att jag ändå mår bra och att arvid och kissen lever...
Och om jag tänker så lite oftare så blir jag nog lika glad som idag...
- DET KUNDE VART VÄRRE...


mina nya chinos har kommit.. Dålig bild men dom är As coola..



Min nya Svea klänning.. Jätte mysig och sådär vanligt snygg..





God natt Sverige.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0