DÖD FÅGEL

Jag har fågel fobi...

-Dom är äckliga
-Deras fötter är ENORMT Äckliga
-Dom gör okontrolerade rörelser, så man kan inte förutspå vilket håll som ska flyga åt...
-Dom har löss i fjädrarna
-Dom är INTE gulliga
-Deras näppar är hårda och äckliga


FÅGLAR ÄR HELT ENKELT ÄCKLIGA

poängen ÄR att jag har börjat se döda fåglar överallt.....

En dag såg jag 3 .... Idag har jag sett 2.. det är inte normalt...
Det värsta va i torsdags då jag såg en överkörd AND med öppen bröstkorg... blääääää


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag såg nog ockse den. Om den låg vid minigolfen?? :( snyft

2008-06-25 @ 18:48:06
Postat av: Elin

Jag såg nog ockse den. Om den låg vid minigolfen?? :( snyft

2008-06-25 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0