Hotet mot vårt sociala liv

Ibland blir jag så trött på alla de som tolkar min blogg på så många olika sätt... Jga vet att ni har all rätt att göra det, men ni kan inte dömma mig efter den.... Blogg måste va det det största hotet mot vår sociala kontakt i livet....
Istället för att ringa mig eller stanna o prata med mej så väljer många att tolka och istället få reda på vad jag /andra gör läsa bloggar...
Skriver man att - JAG MÅR SKIT... Kan tolkas som, Jag ska ta livet av mej, jag har blivigt dumpad, jag är inne i en deppression, jag har 10 finnar i ansiktet, jag har gjort någonting jag verkligen ångrar.... ja osv....

Snälla ta inte allt så hårt..... Jag gör inte det...

Alla barnen skrev blogg utan Siv hon hade ett liv.. www.matildafan.blogg.se
ÄR itne mitt liv, det är bara 2 rader i en hel roman...............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0