hur hänger det ihop????

Minst 5 påstående är sanna ! ! ! ! !
Hur Tolkar du???

  • Jag har en gång vart fölovad med en grek
  • Jag investerade alla mina sparpengar i Ryss fonder och har förlorat 85% av alla pengar
  • Jag har vart hemligt aktiv i en sekt
  • jag har gjort abort 4 gånger
  • Mitt livs hemliga dröm är att bli vaktmästare
  • Jag har faktiskt blont hår påriktigt
  • Jag är Kär
  • Jag samlar på V-formade pinnar
  • Min favoritfilm är en Stum-film
  • Jag är bisexuell
  • Jag vill aldrig ha barn
  • Jag är mytoman
  • Jag är narkoman
  • jag är Alkolist
  • jag har sovit med en kändis
  • jag gråter minst varannan dag
  • jag är Hetrosexuell
  • jag är snattat på konsum
  • Jag ångrar att jag inte lärt mej spela flöjt
  • jag är igentligen jätte larvig
  • jag vill på i England
  • Mina barn ska heta Torulf och Ada
  • Jag kan inte vakna vid jämna siffertal
  • Jag vill föda upp hamstrar när jag blir äldre
  • Jag skulle gifta mig med en engelsman Enbart för hans dialekt och tal

Alla sitter säkert och får ihop sin egen lilla bild av mig.. Jag kan tänka mej att mina föräldrar skulle ta det värsta (som alla föräldrar alltid har en tendes att göra)

Matilda är hemligt Bisexuell, är narkoman, gråter varje dag, har inga sparpengar kvar och våra Barn Barn kommer att heta TORULF OCH ADA..............



Kommentarer
Postat av: Anonym

är det värsta som kan hända att du är bisexuell?

2008-06-19 @ 02:09:59
Postat av: matilda

mina föräldrar kanske skulle tycka det... Du tycker ju att tolkar ju inlägget som om jag har fördommar mot bisexuella... det är ju det min poäng var. Think....

2008-06-19 @ 15:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0