måndagsbarn

som monica sjunger...............

Idag vart det Yoga efter jobbet, sen en sväng till Elin ... nu har jag duschat mig REN och FEN....
Den ensamna sängen hägrar.... men den luktar mysigt i min säng nu när de nya lakarna är på..

beställde nyss en biljett till Oslo i helgen, blir borta Lördag - Tisdag... Mitt penga konto är inte som det brukar vara längre har jag märkt, den här månaden har jag satt över pengar 3 gånger...=/  Kommer bli utfattig känns det som... men men, man lever bara en gång...
Ska nämligen på En arbets intervju på mändag hos Anton Sport.... wiiieee.... lite nervöst kanske, men what the fuck.. Jag kan det här känner jag!!!!

hela veckan är planerad, jag mår faktiskt jätte bra, älskar att vara aktiv och ha saker att göra...

ska nog lägga mej och läsa lite i min gamla dagbok... hi hi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0