mina lediga dagar börjar om 22min

efter jobbet vart det 2 cider i solen med malin elin o emma... det va trevligt, firade lite för mej själv att jag har 4 dagar ledigt.... Nu ska jag ahr mina rehab dagar.... Och den startar imorn med en morgonpromenad med Malin kl 09.00, sen blir det att sola och tillsist grill med lite jobb polare!!!!

Skulle va kul att åka en sväng till Oslo igen kanske o hänga lite där... Men men, life Is life och jag tror jag står ut här hemma=)

Sommaren är bäst.... man blir så mycket gladare då...


Som jag sa till Björn på balkongen i måndags... - Det här är livet... den frasen har jag sagt nu 4 gånger på mindre än 4 dagar... Det betyder ju att livet just nu är rätt bra , eller hur???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0