mys pys

sitter i mitt gamla rum med en dator i sängen för första gången i mitt liv=) det är typ som att läsa bok kan man säga!!!
Funderar på att köpa mej en egen! En vit skulle vara coolt...

Har vart sjukt skönt att vara långledig!!! Prickade in det perfekt med fint väder också!!! Helgen har faktistk vart lugn, torsdagen vart det grill me jobbet som sagt, sen gick linus och jag hem till han och drack en drink och spelade och sjöng m.m.... det va det vildaste som hände... hör o häpnad!!!! fredagen vart lugn med, bara 2 cider på Kinesen med malin borg o gurra... lördag vart det forboll och sen va jag fkatiskt itne ALLS sugen på parken.. så jag drog hemmåt, fick lite sällskap en bit, och sen gick jag faktiskt hem och sov Själv i min lägenhet.. tssss känn på den=)

vet inte vad som har flugit i mej, men jag känner inte bara för det... har fkatiskt haft ont i magen i en vecka nu, och kännt att jag sovigt dåligt... kan nog ha och göra med allt jag går och tänker på... att jag bara ligger  och har dåligt samvete och itne vet varken ut eller in.. men nu är det skrivet.. och ska skickas på Mail om ca 1 minut.....

skönt att ha den värmade datorn mot magen....
det är det ända värme jag får just nu=P

nu slocknar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0