ojoj....

uppdateringen har vart dålig... Beror nog på att jag har dels vart i olso över helgen, och sen att jag har skaffat mej ett liv=D nä då... men jag har nog blivigt mycket bättre på att tänka lite mer possitivt och inte fundera över vad man ska skriva i bloggen för deppig skit!!!!

Oslo var iaf hur mysigt och trevligt som helst, ska dra dit efter sommaren har jag bestämmt mej för..
Och det känns verkligen HELT rätt!!! Nått måste hända NU och så här får det bli...

är ledig tors-söndag nu... och då ska jag fixa massa tänkte jag...

Måndagen speglar hela veckan, det vart jobb, sen påvägen hem träffade jag 5 pers att prata med ( då kände jag mej lite gladare), sen vart det vin och tilltugg i solen på min balkong med björn och prata massa minnen och att prata lite om NUET, vilket va himla givande=) måndagen vart perfekt....

Nu är fötterna påväg ner på jorden känner jag!!!! fattas bara en liten detalj....men den kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0