Otrogen...

Såg denna bild på Internet .... Jag satt nog i en minut och bara tittade.... Okej jag ahr alltid tyckt att johnny Depp va saxig och Rå snygg... Men att han kunde va så här snygg...
Förlåt alla blivande pojkvänner och  makar.... skulle jag få chansen att få tillbringa en Natt med Jonny så skulle jag inte tveka en Sekund.. hoppas ni förstår???



inte för jag vet vad "rå het , sexig, snygg, otroligt attraktiv" Betyder på Sjörövarspråk..
men jag kunde gissa att man kunde Sammanfatta orden med:
Johnny Depp




Kommentarer
Postat av: malin

Han är till och med jävligt sexig när han röker, det är imponerande! :)

2008-06-10 @ 10:03:04
URL: http://malinhellman.blogg.se/
Postat av: MalinLaxen

Funny, exakt den här bilden har jag med suttit och dreglat över. Finns fan ingen finare.



Vi ska rocka sönder Arvika btw. Yeah. Pussss

2008-06-21 @ 00:39:48
URL: http://clingingontoair.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0