Skönhet

Påväg hem funderade jag...
 Vad är skönhet???? Vad tycker jag är skönhet???

Jag beundrar människor som är nöjda med sej själva och har en possitiv utstrålning!!! Det kan sitta en jätte söt tjej ensam tyst och tråkig i ett hörn , men hon utstrålar inte skönhet....
Sen har du tjejen som står mitt i centrum bland folk och hennes ögon lyser, hennes kropp kanske inte är perfekt inter heller hennes tänder... Men hon pratar och utstrålar sånn glädje så alla vill vara runt henne. Hon är nöjd med sej själv fast hon vet om sina brister, fast hon kanske har en ful tand, fast hon kanske väger 2 kg förmycket.... Hon är medveten om allt, men hon bryr sej inte, för hon är lycklig ändå!!!! Hon vet vad hon har och inte har!!! Hon är en sånn många vill kunna vara, hon är en sånn man bara vill krama!!!
Det är skönhet för mej ! ! !
Jag vill leva som jag lär, men det är inte alltid lätt....



Kommentarer
Postat av: fred winter

haha "kanske har en ful tand".. du är för skänhetsfixerad matilda

2008-06-12 @ 00:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0