söndag...

Gårdagen vart hel lyckad ! ! !
Går man ut med inga förväntningar så kan det inte bli annat än kul...!!
Det vart champagne och massa stök hemma hos Björn först, sen bestämmde vi oss för att dra till Linköping!!!
Så det vart iiiiiii-L fart ner till stationen.. 55: an hägrade... Tog en öl, träffade calle där, nice, sen drog vi till Platens...
Röjde lite... sen vart det promenad/rull via longboard till tåget hem.... Skönt att komma hem rätt skapligt ändå!!
Björn tappade jag bort någonstans, hoppas du lever?
Blev sentimental när jag låg i min ensamhet i sängen som vanligt, men ja somnade rätt fort!! Vaknade somvanligt vid "jobb "tid 08.16 av att lampan va tänd och att jag fortfarande höll mobilen i handen....

Fick ett ryck imorse när jag kände att jag ville ha det lite hemtrevligt här... så jag började städa, sen satte jag på kaffe ( bara för att det luktar så hemtrevligt av det) men ja drack inget....

Så nu sitter jag här i min lilla kaffe luktande lägenhet och saknar min Hamster Bodil faktiskt...
idag skulle det vart en sånn dag jag skulle städat henns bur och gjort någon ny fantastisk hinder bana åt henne...

Glad Söndag.................



Kommentarer
Postat av: Björn

Eeeei

No problemo madam, me alive

2008-06-15 @ 12:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0