shopping

På en av mina lediga dagar var jag inne i Lkpg och shoppade lite till mej själv .. Kännde att jag behövde dryga ut garderoben lite!!!! Gjorde några riktigt gulliga spontan köp..

Denna klänning från Indiska ( tänkte ha den på alex student)



Sjukt cool tee-shirt från monki...
Det är verkligen min favvo butik ....

Hänglebyxor från Indiska med...Fast randiga
(det är Inte jag på bilden)



sen köpte jag ett linne till frän Monki och en liten sånn fjantig axel väska med smalt band som alla tjejer har...
jag har någon slags hat kärlek till den, igentligen ville jag inte ha någon bara för att ja tyckte det såg töntigt ut och alla andra hade en.. men sen hittade jag en på monki för 100 spänn.. provade den och den va rätt snygg på.. ajja what the fuck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0