dagen efter...

igår, förfest i arwids pappas hus med grabbar.. det vart lite spel och lite alkohol....lite dans och lite flum..
Blev körda till parken... Där allt går i repris hela kvällen känns det som.. fraser som - hej hur är det? har du kul? vad gör du nu för tiden? -Ekar i hela huvet hela tiden känns det som!!!
Sen vart det som det vart, Fattar inte att ni orkar hålla på!!! Lämna oss ifred!!! O dra inte in mej i er skit tack!!!
Jag och viktor slaggade över hos arwid i hans hus!!!
Morgonen skulle tillbringas på Inter Sport... gick upp tidigt...
fick låna en mössa och sen gav jag mej iväg hemmåt för att hämta kläder!!

När jag gick där Ensam en lördag morgon i mina fest kläder och stövlar med mössan långt nerdragen över huvet som kom ja o tänka på.... va skönt det är att komma iväg ibland ut och va fri... minns ni dom gånger man kanske sovit över hos någon på en fylla, och man vill snabbt därifrån på morgonen?? (Nu ville jag inte därifrån men ändå) ... kände mej verkligen som skit, och mådde skit...

Alla som mötte mej måste tänkt : --- Fan vilktet dåligt ragg hon måste dratt över igår eftersom hon är på väg hem så j*vla tidigt på morgonen.. ha

Skönt att dagen är slut, ska duscha och sen ska jag få påskägg av mamma och pappa!!! och sen blir det film och inte göra någonting!!!!
Fan nu måste jag ta tag i mejsjälv... Beach 2008 hägrar...=/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0