god natt världen + fundering

Gårdagen spenderades på Platens Bar! riktigt nice! Vart lite lagom sådär!
Kom dock inte hem förns 04.30 somnade ( utan efterfest) vid 05.00 kanske!
Upp och jobba klockan 09.00 -12.00 kändes sådär!!!
(För dom som är snabba på att räkna så kan man med dom tiderna ska skrev nyss utläsa att jag sovit ca 3 1/2 timme idag) Jag känner mej sliten måste jag erkänna!
Tror jag har slagit mitt besöks rekord idag... 98 besökare..får se om det drar över 100 ikväll=) -.tack

Fundering: Likvätska??

Satt för ett tag sen o såg Outsiders, det handlade om skitiga jobb!! Där va det en som jobbade som sanerare dvs städa i lägenheter där folk legat o dött m.m! Då hade det legat någon o vart död i en säng i flera veckor!! HEla sängen hade blött igenom med LIKVÄTSKA och det hade runnit ner på golvet!! kom på funderingen då? Vad är Likvätska? det är ju inte blod? O vad finns det för vätskor i kroppen som inte är blod???? Någon?

♥ -God natt natt Mjölby, god natt Oslo ! ! ! ♥

image171

Kommentarer
Postat av: en pojke

jag har fasnat i din blogg :o)pinsamt nog!

2008-03-09 @ 22:48:26
Postat av: y

50-70% av kroppen består av vatten (det är en vätska) kankse är det som rinner ut?

2008-03-10 @ 07:14:56
Postat av: mattan

jaha.. tack du Y ;) nu vart det lite klarare!!! man ser ju aldrig nått vatten i kroppen menar jag.. det låter iaf äckligt!!!!

2008-03-10 @ 23:17:40
URL: http://matildafan.blogg.se
Postat av: y

svettas du aldrig eller ;)

2008-03-11 @ 09:46:56
Postat av: mattan

jo klart jag gör.... Men det är ju Svett inte vatten ; )

2008-03-12 @ 22:10:18
URL: http://matildafan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0