HELG

Tjej kvällen igår vart ingen tjej kväll...
Borg va hemma, o sen kom bröderna Hederberg o Lars med Öl.
Vart ett eller två glas vin förmycket kände jag, plus att jag jobbat mycket o stressat o inte sovit!!
Vilket resulterade i att jag mådde verkligen SKIT imorse!!! Vart frukost på Pressbyrån bestående av cola o kexchoklad

Ikväll ska man på´t igen! Fick en inbjudan att kl 19.00 va det tårta o dricka hos Erik.. Tror det kommer lite folk!!
Sen blir det förfest på obestämd plats för att avsluta på Platens, kanske lite fylle käk elller efterfest på det!!
Ajja.. det är mycket! Och jag GILLR`T



Over and Out... Vi ses i den rosa luddiga dimman vänner!!!

image166

Tror jag saknar min lilla gris, bög kompis MAX... Bästa killen att ptata skit med o bara Hänga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0