Hemma - Torsdag

jaha, spenderade några timmar på tåget och nu är man hemma!!!!
Stressen började väl i Arvika tror jag...
Tankar som - Vad ska jag göra när jag kommer hem? Ringde jobbet och frågade om dom ville att jag skulle jobba, det behövde jag inte, dom sa att ja skulle ta tiden och njuta av att va ledig... TSSSSS..... Jahopp tänkte jag
Ringde runt till alla nästan, kom på att alla jobbade..
Kom hem till lägenheten... Orkade verkligen inte va kvar här, från att vara omgiven av personer i hen hel vecka va det inte skönt att komma hem=( Så eftersom mamma och pappa är i Tallin över helgen så flyttar jag hem till bror i huset!!!! jag vet att det är ett problem jag har att inte kunna ta det lugnt, emn just nu har ja inte lugnet eller ron i kroppen för att slappna av!!!! Ja får ta tag i det senare!!!

Jag tar tag i mejsjälv och gjorde därmed en " Att göra lista idag"  känner att dagen kommer gå åt helvete annars!
Så här får det bli.....

  • Ska ut och springa spåret för första gången i år i det fina vädret!!
  • Sen ska jag ner till jobbet och lämna skidorna
  • Handla lite på systemet + en ansikts mask
  • Gå hem till huset och gå ut med hundarna
  • Handla lita kanske
  • Sen ska jag ta ett bad och skrubba mej ren och fin
  • Till sist tänkte jag ägna lite tid åt Gordon kicthen´s nighmairs
  • Lägga mej skapligt tidigt
Ska för en gångs skull försöka att göra allt på listan!!!!

Klockan är 17.37                KLARA -------- FÄRDIGA ---------- GÅ  ! !  !  ! !  ! ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0