Kanske min näst bästa vän???

Har ju glömt bart att nämna en av min allra trognaste vänner..

SÄNGEN

  • Han finns alltid där för mej
  • När jag fryser och är kall så värmer han mej
  • När jag är ledsen så tröstar han mej med sin lugna doft och med sitt mjuka täcke
  • Han lyssnar alltid när jag pratar med honom, har alltid tid att lyssna
  • Han lägger tryggt sin varma täck famn om mej om kvällarna
  • Han har vart med och upplevt mina bästa minnen i sängen=D
  • Han försvinner aldrig, utan finns alltid där för mej när ja behöver han
  • Är man arg så får man slå ut sina aggresioner på honom
  • Han är helt klart min mysigaste vän, och han kan hjälpa till att göra min och andras tillvaro mycket mysigare
I love You ♥
image197
Idag har han bidragit med tröst, värme  och sen ahr han lyssnat på alla mina problem.... han är fin!!! Så som belöning så bytte jag lakarna på honom idag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0