LEDIG IMORN

jaha.. ska ha min första helt lediga dag imorn!!! Skulle på möta kl 09.00 imorn ang Modevisningen som jag skulle vara med och ansvara om, men som tur va så hade jag tittat fel på datumen, det va på fredag=)
Sen skulle jag kanske jobbat lite på eftermiddagen imorn, men Emelie kunde jobba som tur va!!!
Så nu är jag hel ledig imorgon... Försöker att hålla mej lugn och inte få panik över vad jag ska göra!!
hatar att bara vara hemma utan nått att göra!!!
Men Jag fick ett sms av Anna idag där jag erbjuden Frukost och promenad imorn!!=) Skönt att man har vänner!!!
När ja kom in innanför dörren så tänkte jag: Nä jag kan inte bo såhär, så nu har ja städat undan alla kläder, toarullar, disk, cd-skivor, Öl, massa lappar, pennor, pärlor, papper, strumpor.... och sen möblerade jag om lite med!!!!

Nu börjar ja få lite panik, när ja har vart hemma typ 2 timmar vaken tid... Så jag tänkte dra iväg till bror, eller bara ut och Gå....

bye bye master Mind

?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0