Like a fallen angel....

Jag trodde jag kunde
Jag trodde att jag ville
Jag trodde de skulle försvinna
Jag ville att de skulle flyga iväg
Jag sa:
-jag klara mej själv , jag kan gå på egna ben
-Jag beövet er inte längre
Jag trodde på det!!!!


image213

Tiden gick....
I osäkra stunder, önskar att jag hade haft er!!
Och när jag vart ledsen och nere så sträckte jag ovetande mej efter er,
Mina starka vingar!!
Utan att jag tänkte på det..
För det är just när jag blir osäker och rädd som jag behöver er!!!
Jag tog tillbaka vingarna
Utan dom är ja ingenting känns det som!!!

Jag vet att som igentligen inte är bra för mej!!
Antingen får ja lära mej att använda dom på rätt sätt
Eller så måste jag bränna dom.....

Nu flyger vi.................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0