Lycklig =)

Yess.. Jag klarade det...

Gjorde hela listan förutom att titta på tv , badade ( tog en dusch istället) , Och handla på systemet för jag kom försent!!!! Men jag är nöjd!!!


Glömde en viktig del i förra blogg inlägget!!!
JAG ÄR LYCKLIG!!!!


När jag av ute och sprang förut utan min musik dunkande i öronen så var jag tvungen att tänka lite!!! Musik är ofta bra men inte alltid... det får en att drömma sej bort till en värld som kanske inte existerar , istället för att koncentrera sej på den värld man faktiskt lever i...

- Istället för att tänka på alla de saker som jag INTE har, så tänkte jag på alla de saker jag FAKTISKT HAR...
Och för försa gången på länga kände jag mej riktigt glad och lycklig i hela kroppen!!! Jag hade så mycket energi att jag nästan kunnat springa 5.5km men nu sprang jag bara 3.0km.. Men ändå=) Jag har faktiskt det mesta man kan önska just nu i livet....
Min energi och lycka kanske kommer med solens och vårens strålar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0