natt

man säger ju att måndagar speglar hur hela veckan kommer att se ut... Min måndag har vart sjuk seg o tråkig, ändå ljusglimten va när ja drog till anna ikväll o tittade på outsiders o åt popcorn o paratade lite om killar =) anna har alltid vart min lilla mys kompis som man kan prata ut något vettigt med ibland... o kanske komma på en liten lösning till något problem!!!!=P

Anna o jag med våra spermiedrinkar som jag fick av anna o björn=) !!! Den va god!!!!

image157

Köpte ju den här fejk väskan i Egypten som jag helt hade glömt bort, hittade den nyss... tycker den är lite snygg o cool faktiskt? bra storlek o stilren!! den får komma tillhands i sommar när alkohol flaskor ska fraktas till DIV förfester!!!=)


image158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0