Nu drar jag!!!!

Bye Bye Mjölby ---- hej hej Oslo....

image209

ledig några dagar tills fredag nu!!! Så varflr sitta hemma och dega??
Så jag hänger med arwid, viktor och david till Oslo och åker lite skidor tänkte jag!!!
Kan bli skönt att komma iväg lite, bort från allt´vardagsliv här...
Kanske tittar in på inter Sport i Oslo och kollar läget..
Dom jobbar ju på dagarna, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på..
Skönt att ha lite oplanerat....
Malin fyller år idag=) GRATTIS...
Äventyr , snö och njuta....yes... jag behöver det tror jag!!!


Måste bara jävlas lite med en arwid bara för att han klagar att han aldrig får vara med i min blogg. och att jag skäms över honom.. så Nu har jag både nämt dej i bild och namn=)??? En nyvaken bakis arw!!!! Ha

image210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0