Premiär för en vit helg!!!

Jaha... Då har jag haft min första vita helg på så länge jag kommer ihåg!!
(förutom 2 glas vin med malin och elin igår!!)
Skulle blivigt inflyttningsfest igår hos Emma, men den vart uppskjuten!!'
Först kom paniken: Va fan ska jag göra nu? Vem vill festa ?? Va fan..
Men sen kom jag på!! Jag är ju inte ens sugen på att dricka och festa ikväll
Så jag gick hem till lägenheten och satte mej lite vid datorn och städade, sen gav jag mej faktiskt ut och sprang i 20 min.... As skönt, man blir faktiskt mycket piggare!!!
GE MEJ ENDORFINER=)
Vet ni att 45 minuters efektiv löpning motsvarar 10 mg injicerat heroin?? Häftigt kropp va??


Ikväll vart det en hel lugn kväll men Malin som är sjuk den stackaren!! Så vi handlade lite dipp och cola, sen vart det och kolla på körslaget!!! Är faktiskt trött nu, ska sova hemma i huset..

Vill inte vara ensam hemma i lägenheten och sova.. Känner mej sjukt ensam, har inte kännt mej så ensam på länge!!=(=(
image214
Matilda <3 Malin
Vi saknar sommaren!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0