sego

jaha.. då va det helg imorn då kan man säga!!!=) skönt, måste säga att veckan har gått grymt fort! Kan bero på att jag haft varje 10 minuter inrutad och alltid haft nått att göra!! ja ja, igår bakade iaf jag och Björn kladd muffins, åkte till Lidl i hans limmo först o handlade, sen satte vi igång att baka, bjorn missade att vispa äggen pösigt (fast ja sa till) o sen va ugnen på lite för lågt gradantal så som vart liksom inte riktigt klara.. sen när vi skulle ta ut dom rå råkade några välta o dom rann ut... men dom vart ändå rätt goda=) jag fick med mej 3 ´st hem!!! Vi tittade lite på rent hus på tv o sen fick jag några privat lektioner i gitarr också!!! soft onsdag!!!!

torsdag!!! idag, åkte jag Duong och bea på mässa i jönköping, duong och bea hade hand om klubbor, väskor , hockey.. jag hade hand om skidor och alpin tillbehör!!! Kan säga att jag va ensam tjej där förutom en på 38 år!! alla andra va killar o hade ne medelålder på 30-40 år.. kände mej lite liten!!! men ja tycker ändå att det är en merit o en cool grej.. inte många tjejer som ändå är i min ålder o får ha hand om inköp av skidor plus åka på mässor!!! det är verkligen skit kul.. har fått en liten ny tändning i jobbet nu!!! kom iaf hem efter en lång dag.. ska dit ner på måndag o fixa inköpen med!! kom hem till lägenheten, möttes av en JÄVLA SYN.. lägenheten såg ut som skit, tidningar o kläder övereallt, disk kuddar, drickor o glas stog överallt... SLUTSATTS- JAG VA TVUNGEN ATT PANIK STÄDA!!! så det gjorde ja i 27 minuter.. sen va det okej.. va hemma i 29 minuter drog till huset o sen till elin o åt kladdkaka... så ja har inte vart hemma mer än 39 minuter vaken tid i min lägenhet den här veckan!! ska jobba 7 dagar den här veckan med.. segt , men men.. det ska kännas att man lever!!!

imorn ska iaf ja elin anna ha tjej kväll o laga mat o dricka vin... GÖTT VÄRRE... bara shilla med vännerna o umgås!! Lördag blir det jobb o platens förhöppningsvis!! Nu ska ja fan sova.. eller försöka... imorn är det fredag , morgonpromenad o frukost på jobbet som gäller!!!

puss ! ! !

En hel dag med bara skidor och alpint.. Man kan inte bli annat än fett Sugen på Snö och fjällen!!!!!
image163

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0