Skit jävla fucking söndag.....

Åhhhh....
Kvällen tillbringades hos malin med bubbel, vattenpipa o massa annat gött , alex hängde på med!!!
Det va riktigt nice.. vi kan släppa loss som få... Drog oss senare till parken, det va okej, lite segt tycker jag... därför drack jag lite över vad jag borde, den vart det davves o sen sängen... vaknade av spyan i halsen och slängde mej till toan...

Insåg just då telefon samtalet mitt i natten, bästa vänner som ska diskutera nått på fyllan?
Den ekvationen går inte ihop.. Jag hade slängt på luren för just då orkade ja inte ta diskutionen...
Skit snack och rykten kan sära även de bästa vänner...
Slänga på luren ska man aldrig göra på någon, du har gjort det flera gånger på mej, och jag vet hur ledsen och desperat man blir... Förlåt
Lyssnade på mobilsvaret och fick tårar i ögonen... Jag gjorde dej ledsen..
Men nu står jag här, redo att ta mitt slag...
Snälla kan du inte vara här? Avståndet dödar mej snart....

Ja DU, du är kanske min bästa vän , här är det svart på vitt.....jag fattar inte?
Kanske det är när man nästan håller på att förlora varann som man inser vad man igentligen har? Om man nu någonsin haft det.....

image196

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0