tisdag = Gynning

dagen vart stressig eftersom vi bara va 3 stycken på jobbet, o det har kommit över 300 skor som måste in i butiken o allt ska ändras om o det ska in i datorn, o samtidigt ska man fixa allt med alla fotbollsklubbar och kunder m.m.... men men, jag gillar när det är mycket att göra!!! Ska på mässa på torsdag o måndag där ja för första gången ska få vara med o köpa in skidor och vallor inför nästa vinter, det ska bli skit skoj, man känner sig lite viktigare då=)

Va hos anna o kollade på Gynning!!! Tycker faktiskt att hon är jävligt cool.. Hon har en sånn jävla persolighet, hon är alltid positiv, och det är nått jag tycker är jävligt kul hos personer!!! hon tar liksom livet så lätt!!! Och hon är inte rädd för att slänga sej in i nått nytt o spännande.. har faktiskt läst hennes bok ego Girl också. den kan jag rekomendera!! så vad har jag nu blivigt så inspererad av pga Gynning? JO , att man ska ta livet lite lättare, o vara mer possitiv.. vad tjänar man till att gå o va negativ hela tiden som FÖR MÅNGA MÄNNISKOR ÄR!!!!!!!!???? Nä jag ska bli den nya Gynning..Vi har faktiskt rätt mycket gemensamt!!!!- båda är blondiner, jag ahr med skrivigt en bok, jag målar också tavlor, båda är lite små blåsta, båda gillar att festa, jag ahr inte något fast förhållande heller, vi är itne rädda för små äventyr... ja jag skulle lika gärna kunna va hon? hahah.. fast jag är ju yngre=) så ... Here I Come....

image159

V.S

image162

Kommentarer
Postat av: tove

hon är sjukt skön:)

2008-03-04 @ 23:35:51
URL: http://liljaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0