Tjej trion???

Berättelsen om tjej trion, The three bitches from hell...
Vi lovade varann att alltid vara vänner..
Vi stöttade varann när någon hade det svårt
Var någon ensam så kom vi
Sommrarna var roligast, va det en fest så var vi alltid där tillsammans
Bakis dagarna spenderade vi på Mc´d där vi snckade ut om allt som hade hänt
Vi kompliterade varann så bra

malin

image174

Hon är den som är mest virrig men också den som är lättast, hon kan gå från pest till Fest på 2 sekunder!!! Hon är den som alltid är på hugget!! ibland gör hon bort sej helt men kommer alltid tillbaka!! man ha aldrig tråkit när hon är med!! Hennes del i trion var den spontana delen, hon ringde runt till folk, vill alltid hitta på nått nytt, pratar mycket.. ja, en nödvändig del... I stilen kan man nog sätta lite en bimbo stämpel på henne.. =) är ofta uppklädd, matchar, vågar ta ut svängarna.. ultra blond.. ja=)







matilda

image175Jag hamnar nog i mitten av oss tre, jag håller mej tillags med båda, elin o malin är kanske på så sätt dom som är mest olika varann, och kanske därför dom som har en tendens att krocka, samtidigt som det är de som kan göra sjuka saker!!! jag är heller sällan den som bangar, är det ett äventyr så hänger jag med.. är det fest tvekar jag aldrig.. Ja brukar få stämpeln den "Bohema" tjejen i trion, med converse skor och palestina sjal.. Lite lösare stil så, även om ja någon gång kan få till det med klack skor!! Så jag är nog den mellan tjejen tror jag, pratglad och uppe i varv, känner allt och alla och gör jag inte det, så tar jag o malin och ser till att göra det!!







Elin

image176Elin är nog den som står åt andra hållet, malin komemr först i mitten jag och på andra sidan Elin=).. Hon är vår lilla "mamma" i trion.. håller alltid lugnet, och hennes hår är alltid nytvättat och naglarna fina och felfria=) Vill man mysa till det en kväll så är hon där!! Samtidigt som hon är lugn och sansad har hon en sida som är så himla crazy också, när den väl kommer fram!;) Hon finns liksom alltid där, kommer med bra förslag.. henne kan vi alltid lita på.. och alla gånger malin o jag försökt supa ner henne.. Lyckats har vi gjort några gånger!! I stil är hon nog lite av varje.. den perfekta flickvännen.. inte för mycket inte förlite!!!




Där har ni oss... trion.. När vi flyttade hemmifrån skulle vi bli som en liten familj!! Vi skulle ha myskvällar, dricka vin med varann, laga mat, sova.. Ja allt sånnt.. men vad hände? Alla fester alla kvällar vid elin fönster där vi hände ut och snackade skit, alla Bak fylle dagar på Mc´d? försvann dom med sommaren?? komemr dom tillbaka?? Komemr ni ihåg kvällen på min baksida, spontan kvällen där vattenpipan åkte fram och ölen delades ut? Eller middagen när vi söp ner elin och hon hånglade med 3 killar=D festerna när man kände sej naken om En i trion fattades?
vad hände? elin fick pojkvän, likaså malin... Någon blev förändrad.. någon omprioriterade..kvar vart jag singel och ensam..  jag saknar er  iaf.. och jag tillbringade kvällen igår med att tänka o SAKNA..Pojvänner kan komma och gå , men vänner består!!! hoppas sommaren blir vår igen!??? Stressen innan festen, grillen i parken, alkoholens svaga berusning i huvet, parfymen som värmer, mobilen som blinkar... snälla kom tillbaka?




SOMMAR TJEJER <3

image182

image195





Kommentarer
Postat av: vam?

inte lätt matilda, enasam och singel..

2008-03-13 @ 13:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0