Ensam

Skulle precis ta klivet från datorn och in till sängen...
Fick en mysig känsla av att någon låg där och väntade på mej, någon att krypa intill
Kom sabbt på att sängen står helt ensam och kall...
Bara jag, min groda och min giraff

Okej, jag erkänner, ensam är inte alltid starkast
Ibland är det så oerhört svårt att se fram imot närhet och värme när man vet att det ligger flera veckor framåt...
Ibalnd går saknad över till ilska och bitterhet, och för det ber jag om förlåt....
Ibland blir jag bara så tom i kroppen och då åker fel saker ur in mun, som jag 10 min senare ångrar...
Tack för att du är smart nog och inte slänger på luren;)

Jag vet att jag är lite som en trollkarl ......

image291


-Men ibland är det svårt att trolla fram närhet, skratt , lek och leende...
-Men min trollformel är snart klar, och då kommer jag och dyka fram från ingenstans..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0