Glad....

Direkt efter jobbet åkte jag in till Linköping och mötte upp Emma och henns hund Jajja...
Vi gick till ett mysigt café på torget och satt där i flera timmar,
Sofia från min förra klass kom förbi!!! Satte sej och snacka lite skit....
Emma och jag satt och bara kände oss lyckliga, vi kom fram till att vi har slutat att tjura o va tråkiga..
Vi bara satt och njöt av varann , vardagen och NUTIDEN...

Vi bestämmde oss föra att ta en fredag i Linköping och ta ett glas vin hos Emma och sen dra ut och sätta oss på någon ute servering o ta en öl...

Sitter just nu med 2 kg färg i håret, o väntar på verktiden som tar slut om 13 min... DET SKA BLI BRUNT.....


PEACE OUT.... FÖR JAG HAR SOVMORGON TILL 13.00 imorn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0